alexgirls
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

alexgirls

تتحــــــــــــــــــــدى المـــــــــــلل

التسجيلالرئيسيةالبوابةأحدث الصوردخول

افتح قلبك مع البنات هنا

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
*~*wessam*~*
Admin
*~*wessam*~*

انثى
المزاج : moody

افتح قلبك مع البنات هنا Empty
مُساهمةموضوع: افتح قلبك مع البنات هنا   افتح قلبك مع البنات هنا Emptyالأربعاء فبراير 06, 2008 2:19 am

انا عايزة كله يرد فى التوبيك ده وكل واحد فينا يفتح قلبه ويقول مثلا لو مر بقصة حب او لا ونجحت ولا فشلت ولو فشلت ليه كده يعنى

عشان كمان نقدر نستفيد من خبرات بعض واى حد ممرش بقصة حب يقولنا ليه برضه وايه رايه فى الحب دلوقتى وبكل صراحة

ومستنية ردودكم وياريت تكون فكرة التوبيك نفسها مضايقتكوش
https://alexgirls.ahlamontada.com
*N-RoSe*

*N-RoSe*

انثى
المزاج : NoT BaD

مُساهمةموضوع: رد: افتح قلبك مع البنات هنا   افتح قلبك مع البنات هنا Emptyالأحد مايو 11, 2008 12:31 am

بالعكس فكرة التوبك دي هايله جدا واستحاله نضايق طبعا منها وهو عن نفسي انا مش بفكر حاليا فأى حاجة خالص دلوقتى هو كل تفكيري اخلص الدراسه وبعد كدة ربنا يسهل وطبعا الي ربنا كاتبه هايكون اكيد
بالنسبه لرأي في الحب انا مش هاقدر اوصفلك معناها لأنها كلمه كبيرة اوى صعب تتوصف بس هاجيبلك مقوله صغيرة كدة دى لنزار قباني
(((الحب ليس رواية شرقيه بختامها يتزوج الابطال ولكنه الابحار دون سفينه وشعورنا ان الوصال محال..!))) وميرسي اوى بجد على التوبيك الرائع دة يا بوسي Smile Smile Smile
*~*wessam*~*
Admin
*~*wessam*~*

انثى
المزاج : moody

مُساهمةموضوع: رد: افتح قلبك مع البنات هنا   افتح قلبك مع البنات هنا Emptyالأحد يونيو 22, 2008 10:29 pm

ميرسى ليكى جدا يا نودى بجد ردك حلو اوى
https://alexgirls.ahlamontada.com
Sir.Hitler

Sir.Hitler

ذكر
المزاج : مـتـقـاـب

مُساهمةموضوع: رد: افتح قلبك مع البنات هنا   افتح قلبك مع البنات هنا Emptyالأحد يوليو 13, 2008 8:24 am

انا مش عارف ابدا منين ولا ازاي

حبيت بنت من النت , اعجبت بشخصيتها و ارتحتلها و حسيت ان احنا لازم نكون لبعض , كان اكبر مشكله ف الموضوع اني متاخر 3 سنين , لاني دبلوم صنايع 5 سنين و ضيعت السنادي لتجربة معينه , يعني 3 سنين , و فاضلي ف كليتي 4 سنين و هيا اصغر مني بسنه , وكان فاضلها علي انهاء تعليمها سنه واحده , بمعني انها اما تكون خلصت هيكون لسه قدامي 3 سنين عشان اكون خلصت تعليمي ,,,, وعدتني انها هتستناني ووعدتها اني هحاول علي قد ماقدر الاقي شغل مع الكلية اقدر اعيش بيه بيتي , والحمد لله مش ناقصني اي حاجه غير الشغلانه بس , قررت اني اشتغل ف وقت الكلية , مع ان دا مستحيل لكن لو كنت هشتغل ف البلديه لكن ماخسرهاش كنت هشتغل , المهم , حصلت شوية مشاكل ف بيتها , وعليها قرر اهلها يجوزوها لاي حد , كنت ف موقف لحد دلوقت مش قادر اوصفه , الحل الوحيد اللي كان قدامي اني اتقدم لها و اكتب كتابي و اعيشها مع اهلي اللي كانو هيعتبروها واحده منهم , لحد ماخلص و اشتغل اي شغلانه , و ساعتها كنت هعملها فرح و دخله و شهر عسل زي اي عروسه ف الدنيا , و نروح شقتنا ,,,, اهلها رفضوا الوضع دا , رغم موافقتها و تصميمها عليه ,,,, و مكنش ف ايدي اي حاجه اعملها غير كدا ,,,,, و باقي القصه بقي ماعتقدش اني هقدر اكمله , تقدرو تخمنوه انتوا ......

افتح قلبك مع البنات هنا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-